2017-07-21
Satysfakcja jako zagadnienie wieloaspektowe
Dostosowując ofertę do konsumentów warto posiłkować się badaniami, które pozwolą na określenie poziomu satysfakcji konkretnych grup klientów w związku z korzystaniem...
2017-06-15
Ankieta warta Internetu
Computer-Assisted Web Interview (CAWI) to internetowy program do ankiet, który polega na wypełnieniu elektronicznej ankiety w dowolnym miejscu i czasie przez ankietowanego....
2017-05-25
Agencja badawcza – wybierz najlepszą na rynku
W branży market research działają firmy badawcze z różnym doświadczeniem i zakresem usług, jednak każda z nich stara się nas przekonać o tym, że jest najlepsza na tle...
2017-05-25
Mystery shopping - technika obserwacji uczestniczącej
Metody badania rynku przybierają różnorodne formy i wykazują wiele unikalnych własności. Dla przykładu ilościowe metody ankietyzacyjne typu CATI/CAWI sprzyjają szybkiemu...
2017-04-29
Badania skuteczności reklamy – jak się je prowadzi i w jakim celu?
Jaka powinna być reklama? Przede wszystkim skuteczna. W tym jednym aspekcie wyraża się bowiem cały jej sens, łącznie z estetyką i perswazją przekazu. Bo tylko reklama, która...
2017-04-19
Czym jest sondażowe badanie opinii jakie korzyści przynosi jego realizacja?
Jedną z metod badawczych, która może zostać wykorzystana do zbadania dużej populacji są sondaże. Wykorzystuje się je między innymi do badań marketingowych i badania...